Biedronka Wspiera WOŚP: Kultowa Czapka Ponownie w Sprzedaży



Sieć sklepów Biedronka ponownie angażuje się w wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, stając się głównym sponsorem 32. Finału tej charytatywnej inicjatywy. Już od 2 stycznia w sklepach sieci dostępna jest nowa kolekcja kolorowych czapek zimowych z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem WOŚP. Całkowity przychód z ich sprzedaży, poza VAT-em, zostanie przeznaczony na wsparcie celu Finału - "Płuca po pandemii".

Biedronka jest znana z angażowania się w działania społeczne, a współpraca z WOŚP staje się coroczną tradycją. Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju w Biedronce, podkreśla, że czapki to nie tylko środek do pomocy, ale również symbol solidarności i zaangażowania społeczności klientów sieci. "Klienci z entuzjazmem przyjęli ubiegłoroczne czapki, stając się ich ambasadorami na ulicach miast" - mówi Błońska.

W ramach akcji, Biedronka oferuje również inne produkty związane z WOŚP, w tym t-shirty, skarpety, smycze, breloczki, magnesy, kalendarze oraz kubki i apteczki samochodowe, z których przychód również wspiera cel Finału. Łącznie, w poprzednich dwóch finałach, klienci Biedronki przekazali ponad 14,5 mln zł na WOŚP.

  1. Finał WOŚP, zaplanowany na 28 stycznia 2024 r., ma na celu zebranie środków na zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji pacjentów z chorobami płuc. Wsparcie Biedronki i jej klientów będzie miało kluczowe znaczenie dla osiągnięcia tego celu, potwierdzając raz jeszcze siłę społecznej odpowiedzialności biznesu i zaangażowania lokalnych społeczności.
Share:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz